Блог - Работа

(ЗЛО)УПОТРЕБА на психолошката сигурност

Има ли место за психолошка сигурност во вашата организација? Можете ли да си дозволите да не работите на неа? Што точно се подразбира под психолошка сигурност?   Терминот психолошка сигурност е воведен од професорката Amy Edmondson (Harvard Business School) и таа ја дефинира како заедничко верување дека тимот е безбедно место за интерперсонално преземање ризик…

Прочитај повеќе

Чија е одговорноста?

Современа организација која што може да ги следи брзите и рапидни промени во окружувањето, во која што посакуваат да работат амбициозни луѓе е организација која може да се доближи до утопијата. Тоа е организација во која вработените имаат доверба во луѓето за/со кои работат, горди се на работата која што ја работат и уживаат со…

Прочитај повеќе

Грешка која „НЕ“ се повторува

Сон на секој работодавач е под својата капа да има вработени кои знаат, вработени кои се стручни во полето во кое работат, вработени кои ќе направат позитивна разлика. Во потрагата за вистинските луѓе сите ние имаме различни видувања за тоа што е добро, а што лошо, како и од каде треба да почнат работите, кој…

Прочитај повеќе

Критика vs. Прашање

Етикетите кои им ги ставаме на вработените, колегите, соработниците, најчесто се од дефинициите кои ги имаме и нашата врзаност за тоа како треба да се прават работите, што е најчесто од позиција на страв а не од позиција на развој. Единствено нешто во што овој став е добро, е тоа што го блокира градењето на…

Прочитај повеќе

Да ја охрабриме автентичноста на вработените

Да се има храброст да се биде тоа што си, да се има храброст да се чекори кон најдобрата верзија од себе е предизвик пред секој вработен кон кој може многу полесно да се пристапи доколку организациската култура го охрабрува таквиот начин на однесување. Големите и успешни организации можеме да ги препознаеме по тоа што…

Прочитај повеќе

Носечката аксиома од NLP која прави разлика

NLP-то не се труди да го смени светот туку се труди да го смени погледот на поединецот на светот, кој што ќе му овозможи да изгради поефикасна и поефективна комуникација со себе и со другите. Само со подобра комуникација сам со себе и со луѓето кои окружуваат може да се тргне по патот на освојување…

Прочитај повеќе

NLP (аксиоми) и нивното влијание за унапредување на деловната комуникација

Кога сите медиуми, пишани и непишани, бомбардираат со сè она што би можело да се случи и со сè она што би било добро да се случи, ни најмалку не нè доближува кон можните работи коишто сеуште можат да се случат, се губи фокусот на сегашноста т.е. на иднината и се „лелека” по минатото. Зборовите…

Прочитај повеќе

Која е вредноста на вашите вработени?!

Се грижиме за задоволството на корисниците, или барем организациите кои се трудат да бидат успешни го прават тоа. Многу состаноци се потрошени на правење стратегии, креирање пристапи по кои организацијата ќе биде единствена се со крајна цел задоволни корисници и поголем профит. Но, како голем дел од менаџерите да забораваат дека само задоволен вработен може…

Прочитај повеќе

Обид за кариерна промена: Како да ја најдете најдобрата верзија од себе?

Време е за еволуција, а не за револуција, време е за постојано проучување, учење, одучување и повторно учење за да можеме да го следиме трендот на постојана промена. Оние кои се подготврени да ја пресретнат промената, кои се подготвени да учат постојано ќе ги прошируваат границите ќе ја креираат и унапредуваат најдобрата веризија од себе…

Прочитај повеќе

Малата разлика која ја прави разликата

Малата разлика во која луѓето многу се разликуваат е начинот на размислување. Сите ние размислуваме за работата и имаме некаков став околу тоа. Начинот на кој што ги гледаме работите значајно влијае на тоа што ќе постигнеме во работата. Разгледувајќи ги исказите подолу, некои од нив водат кон успех?   Дали? Никогаш нема да го…

Прочитај повеќе